Ondanks de vele veranderingen die Jabra in het verleden heeft gezien, is de focus altijd gericht gebleven op innovatie. Het creëren van innovatieve technologieën of het combineren van oude technologie met innovatieve functies is een constant proces binnen het bedrijf. Dit laat Jabra over om vandaag een oplossing te creëren voor problemen die morgen niet de kop opsteken.
Een van de vele kwaliteiten die Jabra op de voorgrond heeft gezet. Het huidige assortiment producten is ontworpen met het oog op comfort, bruikbaarheid, geluidskwaliteit en duurzaamheid. Een Jabra-headset moet niet alleen erg knus zijn, hij moet uw dagelijkse taken daadwerkelijk verbeteren.
Als onderdeel van GN Netcom profileert Jabra zich als een onafhankelijk merk dat zich richt op het ontwikkelen, fabriceren en aanbieden van bedrade en draadloze headsets voor mobiele telefoons, callcenters en kantooromgevingen. Jabra vindt zijn oorsprong in de uitvinding van Elwood Norris, die in 1983 het bedrijf Norcom Electronics Corporation oprichtte om oorradio's en oormicrofoontechnologie te ontwikkelen. Eind 1984 kocht American Technology Corporation alle resterende aandelen van Norcam, dat in 1988 opnieuw werd verkocht aan Norric Communications Inc. (momenteel e.Digital Corporation) voor de royalty's van de verkoop van het EarPHONE-product. In 1993 werden de activa van EarPHONE en Norcom verkocht aan het voormalige personeel van Norcom: Randy Granovetter en Brean Murray, die het omvormden tot Jabra Corporation. Onder hun leiding ontwikkelde Jabra de eerste in-ear microfoon en luidspreker, patenteerde het bedrijf EarGels, ontwikkelde de Noise Cancelling-technologie, werd de eerste headset die werd ontwikkeld voor draadloos afstemmen en creëerde het marketingsegment voor mobiele headsets met het Motorola StarTec-product. In 2000 werd Jabra Corporation overgenomen door GN Netcom, een divisie van het Deense GN Great Nordic. GN Netcom verdeelde zijn Contact Center en Office in 2006 onder de Jabra-paraplu, waaronder ook Mobile in 2008.
Iedere situatie vraagt om een andere oplossing. Binnen uw bedrijf heeft u waarschijnlijk zowel drukke omgevingen als rustigere plekken. Op bepaalde plaatsen bent u misschien op zoek naar uitstekende Noise Cancelling-eigenschappen, zodat uw medewerkers kristalheldere gesprekken kunnen voeren. Op andere plaatsen wilt u misschien de nadruk leggen op bruikbaarheid en comfort, zoals de telefoon beantwoorden zonder aan uw bureau te zitten. Vrijwel voor iedere situatie is er een passende oplossing dankzij het uitgebreide assortiment aan producten. Dit maakt het mogelijk om snel door te gaan met taken die voor jou de hoogste prioriteit hebben.
Sinds 1993 zijn wij "preferred supplier" voor Jabra headsets en telecomoplossingen. Dit toont aan dat we vasthouden aan een bepaald niveau van klantenservice dat overeenkomt met de gerespecteerde kwaliteitsservice van wereldwijde topmerken zoals Jabra.
Heeft u vragen over Jabra producten, of zoekt u een passende oplossing voor uw probleem, neem dan gerust contact met ons op viade chat of stuur een bericht via onze contactpagina.
Headsets.nl is opgericht in 1993 als headsest specialist. In de loop der tijd hebben wij een zeer gedegen kennis opgedaan over headsets. Headsets.nl heeft de keuze gemaakt om uitsluitend kwalitatieve goede merken op te nemen in het assortiment zodat u weet dat u altijd een gedegen product ontvangt.
Al sinds 1993 levert Headsets.nl professionele communicatieoplossingen van enkel 's werelds A-merken zoals Poly, Jabra, EPOS | Sennheiser en Yealink aan particulieren, MKB en de bedrijfswereld van Europa.
De Ring 9
5261 LM Vught
Nederland
Verstuur een bericht
info@headsets.nl