Close
Zoek
Filters
Close

Garantie en reparatie

Garantie

Zoals u mag verwachten van topmerken is de service van hoog niveau. Ondanks dat de producten met grote zorg gemonteerd worden, kan er ooit iets fout gaan. Als consument heeft u uiteraard recht op garantie. Deze garantie is 12 maanden of 24 maanden. Dit verschilt per merk en staat aangegeven bij het product op de productpagina. Mocht het onverhoopt gebeuren dat u gebruik moet maken van de garantie, neem dan contact met ons op zodat we samen kunnen kijken hoe we de situatie zo snel mogelijk voor u op kunnen lossen. U kunt ons bereiken via de online chat, het contact formulier en via 073-7514300.

Reparatie

Ook voor reparatie kunt u bij ons terecht. Wij kunnen een verscheidenheid van reparaties hier ter plekke uitvoeren, waardoor u het artikel sneller terug heeft. Voor bepaalde problemen moeten wij het artikel terugsturen naar de fabrikant, waardoor het iets langer duurt voor u het product terug heeft. Wij bespreken graag met u de mogelijkheden om deze situatie zo goed mogelijk met u op te lossen. U kunt uw klacht kenbaar maken via info@headsets.nl. Graag ontvangen wij hierbij de volgende gegevens;

  • Uw naam, e-mail en telefoonnummer.
  • Het factuurnummer van aankoop bij Headsets.nl.
  • De naam van het product waarover u een klacht heeft.
  • Omschrijving van uw klacht. Probeert u hierbij zo uitgebreid mogelijk te zijn.

Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om uw klacht in behandeling te nemen

Support fabrikanten

Alle producten die Headsets.nl verkoopt, hebben de volledige support van de fabrikanten.
Jabra / Plantronics / Sennheiser
Mocht u vragen hebben over Headsets.nl dan kunt u ook altijd contact opnemen met de fabrikanten;